از اقتصاد مذاکراتی تا اقتصاد مقاومتی

دشمن دارد به شکل ویژه‌ى ممکن با ما مبارزه میکند... منتها حالا بعضى‌ها نمیخواهند این را بفهمند، نمیخواهند باور کنند

از اقتصاد مذاکراتی تا اقتصاد مقاومتی

دشمن دارد به شکل ویژه‌ى ممکن با ما مبارزه میکند... منتها حالا بعضى‌ها نمیخواهند این را بفهمند، نمیخواهند باور کنند

"همین‌قدر که ندانید دشمن در صدد حمله است و این حمله از کجا است و چگونه است، باید مطمئن باشید شکست میخورید؛ باید بدانید که دشمن چه‌کار میکند. امروز صحنه‌ى کشور این است..."
"دشمن دارد به شکل ویژه‌ى ممکن با ما مبارزه میکند. آن شکل ویژه را باید شناخت و راه مقابله‌ى با آن را پیدا کرد؛ انواع و اقسام شیوه‌ها هست؛ منتها حالا بعضى‌ها نمیخواهند این را بفهمند، نمیخواهند باور کنند، چون اگر چنانچه باور کنند تکلیف به گردنشان میگذارد؛ بعضى‌ها هم کشش آن را ندارند..."
"وَ اِنَّ اَخَا الحَربِ الاَرِق؛ کسى که اهل مبارزه است بیدار است؛ بعد فرمود: وَ مَن نامَ لَم یُنَم عَنه؛ اگر شما در جبهه خوابت برد، معنایش این نیست که طرف مقابل هم خوابش برده و او هم غافل است..."
مقام معظم رهبری؛ 14/ 2/ 94

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

 
برنامه جامع هسته ای ایران در حوزه های ساخت سانتریفیوژ، غنی سازی، سایت های غنی سازی و طراحی و ساخت راکتورهای قدرت چه بود؟ و سرنوشت آنها بعد از توافق وین چه شد؟
ما این فرصت را از دانشمندانمان گرفتیم که می توانستند با سوخت پلوتونیوم کار کنند. چون در برنامه های آتی ما این بود که پلوتونیوم را با اورانیوم ترکیب کنیم تا سوخت های آلیاژی تولید کنیم. چرا که انرژی هسته ای آینده از سوخت های پلوتونیومی حاصل می شود و اورانیوم رو به اتمام است. پلوتونیوم به میزان خیلی زیادی در راکتورهای هسته ای دنیا تولید شده و آن را انبار کردند. مگر همه آنها تبدیل به بمب شده است؟ نه اینگونه نیست. همین الان برخی از راکتورهای دنیا از پلوتونیوم بعنوان سوخت استفاده می کند.
 

مصطفی ظاهری - رجانیوز: روز گذشته پس از صحبت های دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در مجلس شورای اسلامی به سراغ دکتر فریدون عباسی از دانشمندان هسته ای که سابقه ریاست این سازمان را نیز عهده دار هستند رفتیم و مصاحبه تفصیلی در خصوص اظهارات فنی ای که آقای صالحی داشتند برای شفاف سازی بیشتر کردیم که شرحی از این مصاحبه در اینجا آمد و متن کامل مصاحبه نیز ادامه خواهد آمد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۵
بسیج معصومیه